Wednesday, 14 December 2016

Festive Gift Buying Guide & GIVEAWAY


I’ve fallen a little behind with my gift buying guide the last few days, things in the studio  have been super busy. But today I’m making up for days 6,7, 8 & 9.
Ik loop een klein beetje achter met mijn kerstcadeaugids in de afgelopen dagen, omdat het opeens erg druk werd in de studio. Maar vandaag maak ik het gemis van dag 6, 7, 8 en 9 goed!


Our After party Booklets are a fabulous stocking filler for any yarn lover. Each booklet contains a single pattern (knitted or crocheted). These beautifully styled ‘coffee table’ booklets contain a full colour printed shade card of the yarn featured as the centre spread. At just €1 / £1 each, you can give a selection or choose your favourite and give with the yarn to complete the project. The After Party booklets are available in either Dutch or UK English.
Ik loop een klein beetje achter met mijn kerstcadeaugids in de afgelopen dagen, omdat het opeens erg druk werd in de studio. Maar vandaag maak ik het gemis van dag 6, 7, 8 en 9 goed! Onze After Party patronen zijn een leuk cadeautje voor iedereen die graag handwerkt. Elke After party bevat een patroon (gebreid of gehaakt). Deze prachtige gestylde 'koffietafel' boekjes bevatten bovendien ook een in kleur geprinte stalenkaart van het garen waarmee het patroon gemaakt is. Voor slechts €1,00 kan je al een After Party kopen. En gecombineerd met het garen voor het project is het natuurlijk helemaal een mooi cadeau! De After Party boekjes zijn beschikbaar in het Nederlands of Engels (Britse haaktermen).


As I am 4 days behind on my giveaways, I’m offering a set of 4 After Party booklets to 4 lucky people today. To have a chance of winning, go over to the Scheepjes facebookpage here, find the post about today’s giveaway. Like & share  the post and in the comments tell us about the best party you ever attended! Good luck
Omdat ik 4 dagen achterloop met de giveaway, geeft ik vandaag 4 sets After Party boekjes weg aan 4 winnaars! Om een kans te maken op deze boekjes ga je naar de Scheepjes facebookpagina hier, zoek je de post op over de giveaway van vandaag, like & deel je de post en vertel je ons in de comments wat het beste feestje is waar jij ooit bij bent geweest! Veel succes!


1 comment:

  1. Wat een enig idee die boekjes en mooie patronen !

    ReplyDelete