Wednesday, 11 January 2017

Scheepjes CAL 2017 - Kit GIVEAWAY!


It’s been a hive of activity in the studio these last few weeks as we’ve been pulling together the final details for the release of this year’s Scheepjes CAL (2017) Hygge.
Wij zijn bezige bijtjes geweest de afgelopen weken in de studio, omdat we druk bezig zijn geweest met het voorbereiden van de CAL van dit jaar, de Scheepjes 2017 CAL ‘Hygge’.

Both Kirsten (the designer from Haak MaarRaak blog) and myself have strong ties to Scandinavia and the whole concept of Hygge. If you don’t know what Hygge is, here’s some info. For me personally, Hygge is candlelight, sweet treats & of course crafting.
Zowel Kirsten (de designer, ze blogt ook op Haak maar raak) en ik hebben een bijzondere band met Scandinavië en het concept van Hygge. Als je niet weet wat Hygge is, is hier wat extra informatie. Voor mij persoonlijk is Hygge kaarslicht, zoetigheid en natuurlijk handwerken.


 Kirsten studied in Stockholm where her love of crochet and Hygge started. I myself visited Denmark a few years ago on a business trip and had the luxury of staying with a Danish family. They welcomed me into their home and introduced me to the concept of Hygge.
Kirsten studeerde in Stockholm waar haar liefde voor haken en Hygge begon. Ikzelf bezocht Denemarken een paar jaar geleden tijdens een zakenreis, en mocht daar bij een Deense familie verblijven. Via hun huishouden raakte ik bekend met het concept van Hygge.

During my trip, I visited the statue of The Little Mermaid. So for me, Hygge and The Little Mermaid are both connected in my memories.
Tijdens mijn trip bezocht ik het standbeeld van de Kleine zeemeermin. Dus in mijn gedachten zijn Hygge en de Kleine Zeemeermin altijd met elkaar verbonden.


 Last week, Scheepjes released the Hygge CAL in 3 beautiful colour ways put together by Kirsten. Today, I’d like to introduce to you ‘Simy’s Choice’ kit. A colour way I myself have put together with Kirsten’s approval. It brings together my love of Hygge and the little statue I visited. I’m calling this colour way ‘The Danish Mermaid’.
Afgelopen week heeft Scheepjes de 3 prachtige kleursamenstellingen van de Hygge CAL gelanceerd die Kirsten heeft ontworpen. Vandaag wil ik jullie introduceren aan de ‘Simy’s choice’ kit. Een pakket dat ik zelf (met Kirsten’s goedkeuring) heb samengesteld. De kleuren combineren mijn liefde voor Hygge en het kleine standbeeld wat ik in Denemarken bezocht. Ik noem deze kleursamenstelling dan ook ‘The Danish Mermaid’, Engels voor Deense zeemeermin.



 I have one ‘The Danish Mermaid’ kit to giveaway! For a chance to win, take a picture of your Hygge preparations like mine above (hot chocolate, yarn, sweet treats, whatever you like!) and post it in the comments section of the Giveaway post on the Scheepjes Facebook page. Also LIKE & SHARE the post.  I’ll choose a winner on January 31st and ship your kit to you in time to start the CAL.
Ik mag een 'The Danish Mermaid' kit weggeven! Om kans te maken om te winnen neem je een foto van je Hygge voorbereidingen zoals die van mij hierboven (hete chocomel, garen, zoetigheid, wat voor jou hygge is!) en post je het in de comments sectie van de Giveaway post op de Scheepjes Facebook pagina. Vergeet niet om de post ook te Liken en sharen! Ik kies een winnaar op 31 januari en verzend je kit op tijd voor de aanvang van de CAL.



16 comments:

  1. I love your mermaid colour combination ! Beautiful!

    ReplyDelete
  2. Love the mermaidcolors <3 While witing for the call to start i'm finishing my second queen mandala. Thats hygge too <3 Dea Marguerite, DK
    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13439120_507446842783665_6300888062920071050_n.jpg?oh=48a3352dc7200c618be634561a46f20a&oe=58DB67F3

    ReplyDelete
  3. Ik heb net de danish mermaid besteld. Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat. Ik viel op de kleurencombinatie, prachtig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waar kun je deze kleur bestellen Claudia?

      groetjes,

      Saskia

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. The colors in this kit are so beautiful!

    ReplyDelete
  6. Such beautiful colours. Thank you for the chance to win, I will enter on the Scheepjes fb page xxx

    ReplyDelete
  7. Thanks so much for introducing this colorway! I love greens so it was an easy decision for me to go with the Danish Mermaid!

    ReplyDelete
  8. Oh wow Simy! These colours are just divine, I love them 💖 Your preparation pic looks heavenly too x

    ReplyDelete
  9. Oh wow Simy! These colours are just divine, I love them 💖 Your preparation pic looks heavenly too x

    ReplyDelete
  10. Is er al een voorbeeld of preview beschikbaar in deze kleur? Klanten zien graag het eindresultaat ;-) en eerlijk is eerlijk, ik vind het ook mooi om te zien hoe de kleuren zijn!

    ReplyDelete
  11. very beautiful colors, when made up will be so lovely.

    ReplyDelete
  12. I just love your color choice! Blues and greens are my favorite colors! Thank you!
    From :Stephanie Aslanturk

    ReplyDelete
  13. waar kun je een foto van de sjaal zien in deze kleurstelling?
    groet, JOhanna

    ReplyDelete
  14. Jouw kleuren combinatie is toch zo geweldig. Dat blauw met groen, dat is al Hyggen op zich ;-) Ik ga vanmiddag ook eens een foto maken en een gokje wagen, want je weet het maar nooit en de hygge sfeer hier in huis, daar zit het wel goed mee.

    ReplyDelete
  15. Vind deze kleurenkeuze zo mooi... De bolletjes in het pakket tonen iets minder de prachtige kleurvariatie als hier op de foto...

    ReplyDelete